Akses & Smismans kiest Halle als uniek kantoor

We vinden het belangrijk om onze klanten optimaal te kunnen servicen. We staan bij Akses & Smismans niet enkel voor kwalitatief en gespecialiseerd advies op maat, maar ook voor één team dat perfect op elkaar afgestemd is en alle kennis en specialisaties in huis heeft. Zo kunnen we je verzekeren van een 360° service.

Tegelijkertijd is het belangrijk dat we als een goede huisvader over ons bedrijf waken. Zo dienen we onder andere rekening te houden met de fors toegenomen kosten op de energie- en huurmarkt.

Dit alles maakt dat we vanaf 1 juli 2023 al onze activiteiten centraliseren in het kantoor in Halle. Werd je tot nu toe geholpen vanuit ons kantoor in Lot, dan kan je voortaan probleemloos terecht in Halle. Je vindt er dan meteen ook al je contactpersonen op één en dezelfde locatie. Heel makkelijk en efficiënt. Onze contactgegevens (telefoonnummers en e-mailadressen) veranderen niet. Ook je vaste aanspreekpunten binnen Akses & Smismans blijven dezelfde.

Waarom hebben we voor het kantoor in Halle gekozen?

  • Onze klanten zijn gevestigd in de Zennevallei en het Pajottenland. Halle is daarvoor perfect als uitvalsbasis.
  • Het kantoor in Halle beschikt over een ruime parking. Het is bovendien makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer: er is een bushalte vlak voor de deur en ook het treinstation is dichtbij.

Je kan ook in de toekomst op ons rekenen. We blijven dichtbij en altijd tot je beschikking!

Contactgegevens kantoor Halle:

  • Adres: Bergensesteenweg 58, 1500 Halle
  • Tel: 02/361.21.56
  • Openingsuren: elke weekdag van 9.00 u. tot 12.30 u. (zonder afspraak) van 13.30 u. tot 17.30 u. (op afspraak) ’s avonds op afspraak

Heb je hierover nog vragen?

Bel of mail ons dan zeker!